2013. augusztus 7., szerda

Fürjek

Találtam a neten egy nagyon inspiráló fotót sült fürjekről. Már csináltam sült csirkét, sült kacsát, talán libát is, de a fürj körülbelül feleakkora, mint egy csirke, szóval elég nagy kihívás. Általában két fotót nyomtatok ki a megmodellezendő dologról, egyet viszonylag nagy méretarányban, amelyen minden részlet gyönyörűen látszik, egyet pedig az aktuális 1:12 léptékben, ahonnan tökéletesen levehetők a méretek.








A fürjek mellé szerettem volna egy nagyon finom megjelenésű húsvillát. Ehhez bükk  és acélrudat használtam. Elkalapáltam az acélrúd végét, és a lapos részből rengeteg csiszolással sikerült kialakítanom a villát. Az utolsó lépés következett, lecsippenteni a kész villát az acélrúdról. És igen, lecsippentés közben a villa kirepült a kezemből, valahová... Azért írom, hogy valahová, mert igazából nem tudom hová, és nem is próbáltam meg kitalálni. Tapasztalatból tudom, hogy ilyen apró holmi után kutatni a munka közben körülöttem lévő káoszban (kevésbé kifinomultak nevezhetik kupinak) teljesen felesleges. De én türelmes és nyugodt vagyok, szóval szemrebbenés nélkül nyúltam a kalapácshoz, és kezdtem az egészet elölről. Az "egyenletem" a húsvillához alant látható.




3 megjegyzés:

  1. Bözse, annyiszor írtam már le, hogy fantasztikus vagy! Valami új szótárt próbálok meg létrehozni, amolyan "Bözseszótárt", amiben majd csak betűk jelölik a jelzőket, mert elcsépeltnek érzem a leírt szavakat :) Köszi a remek ötletet, de szerintem rajtad kívül kevés olyan elvetemült ember van, aki nekiáll a húsvilla ilyetén elkészítésének :) (én inkább harisnya+porszívó és addig takarítok amíg meg nem találom!
    puszi: Andi

    VálaszTörlés
  2. Bozse ahogy Anda mondja valoban uj szavakat kellene kitalalni :)
    Annyira elethu ez a ket furjecske hogy csurog az ember nyala a kep lattan.Fogalmam sincs hogy mikeppen keszited ezeket a csodakat de az biztos hogy nagyon ertesz hozza.
    Arulod a munkaidat vagy mi tortenik egy-egy ilyen csodaval kesobb?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, de igazán nem kell, hogy fárasszátok magatokat! Megelégszem a jelenleg használatos szavakkal is. (Bocsi!)

    VálaszTörlés