2013. május 16., csütörtök

Bolognai spagetti


Van valaki odakint a nagy világban, aki nem imádja a spagettit csodálatos szósszal? Ha igen, akkor biztosan nem az én családomból való. Valahányszor megkérdezem a lányokat, mi legyen ebédre vagy vacsorára, a válasz egyértelműen spagetti. (Vagy pizza, a másik nagy kedvenc.) Nos, itt az én változatom, jelenet formájában. Megpróbáljátok kitalálni, melyik volt a legnehezebb rész? Naná, hogy a szósz! Próbáltam akril festéket, üvegfestéket, still watert (művíz), darált, kisütött gyurmát, krétaport, meg minden egyebet, ami csak a kezembe került, de sehogy sem sikerült elérni a tökéletes keveréket. Amit a tésztán láthattok, a legjobb, amire képes voltam, és már nem is emlékszem, hogy végül miket és mennyit kutyultam össze hozzá.
Mindenesetre jó étvágyat!






2 megjegyzés:

  1. Drága Bözse! Most már igazán bevallhatod, hogy nálad van Hopszi és Kobaka zsugorító öve... :)
    Ismét egy olyat remekeltél, amit szívesen megkóstolnék.

    VálaszTörlés
  2. Akármiből akármennyit kutyultál, a végeredmény perfekt!
    (csak halkan súgom meg, én vagyok (az egyetlen?) aki nem szereti a spagettit, meg a pizzát :(
    ...de a fokhagymát imádom :)...

    VálaszTörlés