2011. november 11., péntek

Mézeskalács és mézeskalács és ...

Már most karácsonyi lázban égek, és gyártom a különböző mézeskalácsokat. Keresgéltem az interneten, és rengeteg eredeti kézműves mézeskalácsot találtam. Összegyűjtöttem a legszebb magyar és cseh mintákat, és megpróbáltam néhányat átültetni az általam használt 1:12 méretarányba. Szinte beleszerettem a mézeskalácsok készítésébe. A furcsa az, hogy ilyeneket még soha nem csináltam nagyban, de ezek után biztosan kipróbálom az igazi mézeskalácsoknál is. 








6 megjegyzés:

  1. Those cookies ar great an delicious!
    A hug

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen fantasztikus, nagyon szépek! Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Akár az igazi ! Csodálom, hogy még nem gazdagodtál meg ebből a "szakmából" ?! :)
    Ugyanis már mester szinten műveled a miniatűr készítést!

    VálaszTörlés
  4. Évtizedek óta készítem a mézeskalács díszeket, még abból az időből, amikor nálunk semmit nem lehetett kapni készen.
    Hozzátartozik az ünnepünkhöz.
    Amit Te készítesz az rendkívüli.

    VálaszTörlés
  5. Wow! These cookies look fantastic! I'm so glad I found your blog today! :-)

    VálaszTörlés