2011. július 23., szombat

Fehér Harmónia - Folytatás

Végre teljesen összeállt a fejemben a Fehér Harmónia című jelenet, amit már hetekkel ezelőtt elkezdtem. Most az egyik központi elem készült el, egy kis fehér kopott szekrényke. Szerintem remek alap lesz a fehér madárkalitkának, amelyet már bemutattam. A rézveretek papírból készültek. Sajnos nem sikerültek olyan finom szerkezetűre, mint az eredeti darab, amit az interneten találtam, de ebben a méretben csak ennyire tellett tőlem. Még rengeteg részlet van készülőben, amelyek remélem, hogy  kicsit gyorsabban születnek majd meg, mint az eddigiek.



1 megjegyzés:

  1. Szó nélkül képtelen vagyok elmenni, de csak egy hüledező hűűűű-ha ami kijön belőlem...
    Különös dologra lettem figyelmes:
    Amikor Nálad járok, utána sokkal több türelmem van az aprólékos munkához...hát így van nevelő hatása a te munkádnak. Köszönöm :))

    VálaszTörlés