2010. december 1., szerda

Már megint kosár!

Szerintem már mindenki unja azt a nagy hűhót, amit a kosarak körül csapok, de nem hagy nyugodni ez az egész dolog. Egy japán oldalon olyan kosarakat láttam, amitől leesett az állam. Az illető (fogalmam sincs, férfi-e vagy nő) drótból készítette a műveit. Nem volt semmi imitálás, leegyszerűsítés, úgy ahogy a nagy könyvben megírták, kosarat font. Rettenetesen irigyeltem, ugyanis én egyáltalán nem tudtam kosarat fonni. Sajnos már nem tudom megmutatni a munkáit, mert azóta elérhetetlenné vált a blogja.
Én pedig már kipróbáltam mindent, fonalat, raffiát, drótot, de az eredmény - habár némelyik egészen szépre sikeredett -, csak egy "műkosár" lett. A múlt héten végre rászántam magam, és vettem egy könyvet a a kosárkészítésről. Végre megtanultam a különféle technikákat és azt, hogy hogyan kell a szegést megcsinálni. Aztán nekiláttam...
Miután megfontam a kosrakat, befestettem őket a barna és a sárga különböző árnyalataival. Aztán rögtön meg is töltöttem a mini kosaraimat.









Ezen a képen is van egy kosár, valahol a szalvéta alatt.. Viszont azt hiszem, hogy itt inkább a pogácsa a lényeg. Mindegyik 5 mm-es.




A végére hagytam egy fontos közleményt. A http://blog.suthetogyurma.com/ oldalon karácsonyi játék van éppen folyamatban, ahová süthető gyurmából készült alkotásokkal lehet jelentkezni, persze karácsonyi témában. Már csak négy nap van hátra, és egy rendkívül hasznos pengekészletet lehet nyerni. Holnap én is elküldöm a karácsonyi "menümet". A játék részleteiért nézzétek meg a blogot! Hajrá, mindenki!

3 megjegyzés:

  1. Már pár napja néztük a boltodban a képeket, hogy milyen szépek a gyümölcsök és pogácsák a kosárral együtt... Aztán rádöbbentünk, hogy valójában mekkorák is ezek, főleg a kosár! Fantasztikusan ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek!Sok sikert kivánok!

    VálaszTörlés