2010. november 11., csütörtök

Torta őrület

Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire fogom a élvezni a tortakészítést miniben. Biztos vagyok benn, hogy a közeljövőben rengeteget készítek majd, én leszek a miniatűr cukrászdák beszállítója! Ezúttal egy túrótorta és egy kakaós kalács van terítéken. A tortazseléhez egyszerűen üvegfestéket használtam.



Azért nem tudom megtagadni magamat, gyümölcsöket "gyurmázni" továbbra is imádok! Banánt már csináltam ezelőtt is, bár akkor egy kicsit nagyra sikeredtek. Most végre elégedett vagyok a méretükkel, és megpróbáltam egyet meghámozni.


Megmondom őszintém, egészben sütött pulykát a saját szememmel még életemben nem láttam, szóval kénytelen voltam ismét az internetre hagyatkozni, amikor elkészült az én verzióm. Szerencsére millió képet találtam, elölről, hátulról, mindenhonnan, éppen csak belülről nem! Azt hiszem ezzel le is tudtam egy életre a pulykasütést, nem valószínű, hogy valaha is rászánnám magam egy 1:1 méretarányú pulyka "megszelídítésére".

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a mini ennivalók, a kedvencem a kakaós kalács! De mindegyik fantasztikusan élethű!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen elképzelni sem tudom, hogy vagy erre képes. Hihetetlen.
    Hogy lesz a túró olyan lukacsos, a kalács morzsás és a pulyka fűszeres??? Nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Húú, imádom a túrótortát :D Még jobban sikerült, mint a capuccino torta, szóval én támogatom a torta őrületet :D Én is valami tortán törtem a fejem legközelebbi gyurmázhatnékomra, de ezek után fel kell kötnöm a gatyám :D

    VálaszTörlés
  4. Zseniális, zseniális, zseniális...

    VálaszTörlés