2010. július 5., hétfő

A kapu készen van!

Végre elkészültem a tetőszerkezettel, már csak a cserepezés van hátra. Az viszont egyáltalán nem kis munka! Nem várom ezt a munkát, inkább csak a végét! Az egész tetőszerkezet csak ideiglenesen van fönn a falakon, viszonylag könnyen eltávolítható a könnyebb munka kedvéért. A deszkamennyezettel elégedett vagyok, pont ezt a hatást szerettem volna elérni!





A kapu és a kerítés a hagyományos deszkaszerkezetet kapta. Tényleg élvezem a kutatómunkát. Már több ezer képet megnéztem a Néprajzi Múzeum és a Szentendrei Skanzen online gyüjteményében. Közben egy csomó dolgot megtudtam a népi építészetről és a régi használati tárgyakról is. A kapun lévő zár elég gyakori volt a képek szerint. Még kulcsot is csináltam hozzá, ott lóg a kapufélfán egy szögön.




A sásliliomokat legújabb és persze régi követőimnek is küldöm! Örülök, hogy erre jártok néha!


Végül, de nem utolsósorban bemutatok két új magyar blogot, amely miniatűrökkel foglalkozik. Látogassátok meg őket, rendkívül sokat ígérő blogokról van szó!

http://mijuu-rozsaszinvilagminiaturben.blogspot.com/
http://almokminiaturben.blogspot.com/

1 megjegyzés:

  1. Hát ez a kapu olyan...hogy már megint csak magamat ismételgetném:) És a kulcs:)))

    Köszönöm a népszerűsítést:)

    Szia!

    VálaszTörlés