2010. május 27., csütörtök

Végre!

Elkészítettem életem első MŰKÖDŐ mini lámpáját. Azért nem akarok felvágni, a férjem segítségével történt a dolog. Én teljesen gyagya vagyok mindenhez, amiben áram folyik! De azért innentől már talán menni fog. A lámpatesthez rengeteg "kacatot" használtam fel: ping-pong labda, gyöngy, bizsu lánc, fültisztító pálcika... A plafonon lévő gipszstukkó levegőn száradó gyurmából készült, amelyhez egy salátástálat vettem mintának.


A velencei maszk Edit kedvenc emlétárgya, egyébként fimo.




És a legfontosabb hír:

A SZOBA ELKÉSZÜLT!!!


Sajnos az elmúlt napok (vagyis inkább hetek) esőzése itt is nyomot hagyott. Edit lakása beázott!


Talán emlékeztek még, hogy említettem egy elnyert ajándékot. Tegnap megérkezett hiánytalanul és épségben egyenesen Kanadából! Hát nem gyönyörűek?! A szőnyeg tökéletes lesz a szobához, a többi holmi pedig majd biztosan talál magának helyet egy elkövetkező munkámban (mert még biztosan lesz sok).
Legközelebb már a kész  és berendezett szobával jelentkezem. Remélhetőleg holnap:

PREMIER

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése