2010. május 17., hétfő

Egy termékeny hétvége

A hétvége nagyon jól telt, leszámítva a pocsék időt. Még az ablakon kinézni sincs kedvem! Csak esik és esik, a hangulatom egyre borongósabb, a kertem egy hatalmas sártenger, a gyomok vígan vannak... De legalább több időm jutott mini dolgokra!
Először is szombat reggel megtudtam, hogy elnyertem egy kanadai miniaturista ajándékát (pontosabban én voltam a három kisorsolt nyertes egyike). A nyereményem egy gyönyörű csomag, amelyet majd mindenképpen bemutatok, amikor megérkezik. Már alig várom! Egyébként még soha nem nyertem semmit, pedig rendszeresen lottózom. Kezdem azt hinni, hogy amióta apró dolgokkal foglalkozom (beleértve a lányaimat is!), csupa jó dolog történik velem.
A hétvégi termés pedig alant látható. Az ablakokhoz egyelőre nem találtam üvegnek valót, szóval ezek csak a keretek. A radiátorhoz megpróbáltam némi szerelvényfélét illeszteni, de hát nem vagyok egy fűtésszerelő. Azért szerintem radiátornak néz ki!



És végül a vasárnap tetőpontja ez a jácint. Egy japán (hát persze!) blogon láttam fantasztikus miniatűr virágokat: http://rosyanneg.blog81.fc2.com/ . Egyszerűen hihetetlen munkák vannak itt. Rögtön elhatároztam, hogy próbára teszem magamat. Körülbelül a tizedik próbálkozásra sikerült eltalálni azt a mozdulatsort, amellyel meg tudtam csinálni fimo-ból egyetlen virágot. Közben végig arra gondoltam, nehogy tüsszentsek, mert akkor oda a munkám! A kaspó a már ismert módszerrel született: papír és akrilfesték némi domborítással.

1 megjegyzés:

  1. Enhorabuena por haber ganado el sorteo!!!
    Las ventanas y la calefaccion, estan de maravilla.
    Y la flor te ha quedado genial, me encanta
    besitos ascension

    VálaszTörlés